Časté otázky při nákupu

Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, na Afes.cz můžete nakupovat i bez registrace.

Jakým způsobem využíváte osobní údaje, které zadám při nákupu?

Osobní údaje jsou zpracovávány pouze pro potřebu internetového obchodu Afes.cz a nebudou poskytnuty třetí straně.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, osobní odběr přímo u nás ve skladu možný není, ale nabízíme možnost vyzvednutí Vaší zásilky na jednom z mnoha „výdejních míst“ po celé České republice, určitě najdete nějaké v blízkosti Vašeho bydliště.

Jak postupovat v případě, že mi zásilka dorazí poškozená?

Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škode do přepravního protokolu

Jakým způsobem mohu zrušit či změnit objednávku?

Cokoliv potřebujete ve své objednávce změnit či zrušit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme.


Máte další otázky? Ptejte se na info@afes.cz